Ajutor
ÎNTREBĂRI FRECVENTE DE CATRE CLIENȚI
Înainte de a călătorii
- Ce drepturi la bagaje voi avea?
-
Transportatorul isi pastreaza dreptul de a refuza efectuarea serviciului daca va constata la imbarcarea pasagerului faptul ca bagajul acestuia contine materiale periculoase, arme de foc, substante inflamabile, etc., care ar putea pune in pericol siguranta pasagerilor, sau daca bagajele transportate contravin legilor in vigoare specifice fiecarei tari in parte. In acest caz, nu se returneaza suma achitata pentru pentru transportarea bagajului.
Recomandam pasagerilor sa nu depoziteze documente sau bunuri de valoare in bagajele de cala. In cazul pierderii sau furtului bagajelor, transportatorul va raspunde pentru valoarea acestora doar in limita asigurarii pe care o are incheiata. - Unde mă voi întâlni cu soferul când ajung?
-
Locul plecarii se stabileste dupa confirmarea telefonica a rezervarii. Din acel moment dv veti primii un numar de contact al transportatorului cu care sa tine-ti legatura. La cursele care au liniile stabilite va vom oferii noi locul si ora plecarii.
- Ce se întâmplă dacă nu-mi pot găsi șoferul?
-
In cazul in care nu-ti raspunde la telefon soferul nu te alarma, asteapta cateva minute si suna din nou pentru ca e posibil sa vorbeasca cu un alt client la telefon. Daca problema persisita va rugam sa ne sunati la 0740779544 si incercam sa va ajutam
- Între timp mai doresc și alte persoane rezervare. Pot schimba rezervarea?
-
Dacă dorești să adaugi persoane la rezervarea efectuată ulterior tot ce trebuie sa faci este sa ne contactezi din timp urmand ca noi sa verificam daca mai sânt locuri apoi sa adaugam persoanele la rezervarea in curs.
- Cât timp va dura transportul?
-
In funcție de mijlocul de transport ales transportul poate dura de exemplu cu autocarul pe ruta Sibiu – Hannover pana la 24 de ore, iar pe acelasi traseu cu microbuzul aproximativ 18-20 ore.
Înainte de rezervare
- Cum fac o rezervare pe site-ul dvs.?
-
In primul rand cauti transportul dorit, apoi ne poti suna direct sa va facem rezervarea la acea cursa sau puteti completa cateva campuri cu numele, numarul de telefon si e-mail sa ne trimiteti o solicitare de rezervare.
- Ce informații am nevoie pentru a putea rezerva?
-
Informatiile de care ai nevoie sunt minime. Obligaroriu numarul de telefon ca sa va putem contacta inapoi, numele si prenumele, iar la alegere daca doriti e-mail-ul ca sa primiti rezervarea in format electronic. CurseZilnice.Ro nu o sa va ceara niciodata CNP-ul.
- Nu găsesc o cursă pe care vreau să o rezerv. Ce să fac?
-
In acest caz te rugam a ne contactezi, este foarte posibil sa nu avem actualizate toate cursele la baza de date si va vom face rezervarea direct prin telefon daca avem acea cursa.
- Cum plătesc pentru transport?
-
Momentan oferim două modalități de plată. La urcare în bus, si la sediul transportatorilor sau online în contul acestora dacă el există
- Pot să rezerv un transport cu mai multe opriri?
-
CurseZilnice.Ro nu asigura transferul prin partenerii sai. Daca doriti transport cu mai multe opriri va depinde de serviciul transportatorului.